Old Grogs

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Communauté francophone de wargaming

Le Deal du moment : -55%
Friteuse sans huile – PHILIPS – Airfryer ...
Voir le deal
49.99 €

2 participants

    E:TW patch 1.4

    Anonymous
    Invité
    Invité


    E:TW patch 1.4 Empty E:TW patch 1.4

    Message par Invité Mar 22 Sep 2009 - 19:45

    Updates to Empire: Total War have been released. The updates will be applied
    automatically when your Steam client is restarted. The major changes
    include:

    New Content

    • Two (2) new historical battles: Battle of Rossbach and Battle of Fontenoy.
      Both available in single player and multi player
    • Missile cavalry can now fire and reload whilst on the
      move

    Balance Changes

    • Overhaul of naval balancing
    • Dragoons are available from higher building levels and now have fire by
      rank
    • Light Dragoons have gained longer range guns to allow them to skirmish
      better
    • Reworked cavalry costs to better reflect their value on the battlefield
    • Increase in cost to Windbusche Jaegers and Ferguson Rifles
    • Some improvements to projectile balancing
    • Balance improvements made to Road to Independence Episode
      3

    Fixes

    • Fix for auto unlimbering causing the attack order to terminate prematurely
      resulting in an inability to stop the unit from firing
    • Fix for troops on fort walls not using fort gun range when judging when to
      fire on enemy troops
    • Fix for fort guns using wrong targeting formula
    • Fixes to fort pathfinding and use of ropes
    • Multiplayer soft lock fixes
    • Fix crash in quotes table
    • Improved AI diplomacy
    • Cumulative updates to improve AI invasion behaviour
    • Added tooltips for alliance button in diplomacy
    • Bug fixes and improvements to AI counter offers
    • Improvements to AI diplomatic valuation of military access and alliances
    • Fix for wind sounds not working in naval battles
    • Fixed ship wakes not always working
    • Fixed disembarking subsets of armies and agents from navies
    • Fixed potential crash disembarking agents from navies
    • Fixed armies not being booted out of regions when losing military access
      gained by joining an ally in war
    • Improved AI diplomacy valuation of technologies
    • Fix for bug where general's unit for an upper class rebellion was coming
      from the region owning faction rather than the faction rebelling
    • Fixed reinforcements from unreachable positions
    • Fixed bug preventing disembarking
    • Balance of power fix for attack of opportunity
    • Fixed bug that was causing issues with embarking an army containing multiple
      characters
    • Minor tweak to stop some ship sails endlessly play furling sound
    • Fixed path blocked bug
    • Diplomacy counter-offer improvements
    • Fix for fast forward not working as intended on some PCs. Will always speed
      up if camera is still, if camera moves fast forward will be as fast as possible
      on each PC



    Si quelqu'un pouvait envoyer le texte en français s'il vous plait !

    Je vais tester ça immédiatement.
    [Grognard]_Antoine
    [Grognard]_Antoine
    Général de division


    Nombre de messages : 2945
    Age : 49
    Localisation : stade de Gerland
    Date d'inscription : 02/02/2009

    E:TW patch 1.4 Empty Re: E:TW patch 1.4

    Message par [Grognard]_Antoine Mar 22 Sep 2009 - 20:07

    je vais essayer le patch 1.4,mais e seul probleme je pense,c'est qu'on ne peut certainement plus jouer au mod tant qu'une nouvelle version n'a pas ete creer sous le nouveau patch............a voir
    Anonymous
    Invité
    Invité


    E:TW patch 1.4 Empty Re: E:TW patch 1.4

    Message par Invité Mar 22 Sep 2009 - 20:11

    Avec le mod Empire ne se lance plus. La je retélécharge tout le jeu mais je pense qu'il y a moyen de décocher la case "Zempiretac..." dans mod manager....
    [Grognard]_Jean-Charles I
    [Grognard]_Jean-Charles I
    Général de division


    Nombre de messages : 6240
    Age : 38
    Localisation : Fontainebleau
    Date d'inscription : 04/04/2007

    E:TW patch 1.4 Empty Re: E:TW patch 1.4

    Message par [Grognard]_Jean-Charles I Mar 22 Sep 2009 - 22:53

    *sceptique*
    [Grognard]_Antoine
    [Grognard]_Antoine
    Général de division


    Nombre de messages : 2945
    Age : 49
    Localisation : stade de Gerland
    Date d'inscription : 02/02/2009

    E:TW patch 1.4 Empty Re: E:TW patch 1.4

    Message par [Grognard]_Antoine Mar 22 Sep 2009 - 23:23

    [Grognard]_Liberalis a écrit:je pense qu'il y a moyen de décocher la case "Zempiretac..." dans mod manager....
    moi c'est se que j'ai fait et sa marche,mais de toute maniere le mod ne marche plus acve le nouveau patch donc.......poubelle
    [Grognard]_Jean-Charles I
    [Grognard]_Jean-Charles I
    Général de division


    Nombre de messages : 6240
    Age : 38
    Localisation : Fontainebleau
    Date d'inscription : 04/04/2007

    E:TW patch 1.4 Empty Re: E:TW patch 1.4

    Message par [Grognard]_Jean-Charles I Mer 23 Sep 2009 - 0:53

    "CA has locked up the tables so modders can't get at them - making 1.4. incompatible with all mods"
    Anonymous
    Invité
    Invité


    E:TW patch 1.4 Empty Re: E:TW patch 1.4

    Message par Invité Mer 23 Sep 2009 - 10:47

    Tout ça est très triste pour le futur de la franchise Total War.
    Je sais plus quoi penser de ce patch, énorme désastre ou quoi ?

    Contenu sponsorisé


    E:TW patch 1.4 Empty Re: E:TW patch 1.4

    Message par Contenu sponsorisé


      La date/heure actuelle est Dim 24 Nov 2024 - 13:27